Pogoji nakupa

SPLOŠNI POGOJI NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI ESTELA.SI

Vsebina spletnih strani Estela.si je last podjetja Estela d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik). Z uporabo spletnih strani Estela.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja, ki opredeljujejo delovanje spletne strani Estela.si, pravice uporabnika, obveznosti ponudnika ter medsebojni poslovni odnos.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.

Estela d.o.o.si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh Estela.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletni aplikaciji in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo le v slovenskem jeziku.

  1. POSTOPEK NAROČILA IN NAKUPA

Postopek nakupa:

  • V spletni trgovini najdete željeni izdelek in kliknete nanj. Odpre se vam nakupni meni, t.i košarica, v kateri najdete natačnejše informacije o izdelku, sestavi, ceni, akcijskih cenah, času trajanja akcij(e), stroških dostave, velikostih izdelka, ki so na zalogi. V primeru, da želite imeti isti izdelek v več velikostih, morate za vsako posamezno velikost opraviti/ponoviti postopek vlaganja v nakupno košarico.

V tem koraku morate določiti količino in tudi barvo, če je izdelek na voljo v več barvnih kombinacijah. S klikom v košarico greste v naslednji korak nakupa.

  • Če želite več izdelkov, lahko nadaljujete z nakupi (klik na nadaljujte z nakupi) ali zaključite nakup (klik na zaključi nakup). Če imate veljavno kodo za popust, jo lahko uporabite v tem koraku.
  • Če ste pomotoma zgrešili željeno količino ali barvo kliknete na povezavo Uredi in posodobite željeno količino ter nadaljujete z nakupom. Tukaj je navedena cena posameznega izdelka, strošek dostave in znesek davka na dodano vrednost. Klik na Zaključi nakup, vas popelje v naslednji korak. Postopek nakupa lahko kadarkoli prekinete.
  • Izpolniti morate podatke za račun. Polja, ki so označena z zvezdico morate obvezno izpolniti. V tem koraku se lahko registrirate na spletni strani in ustvarite svoj račun in/ali označite, da želite prejemati e-novice. Označite še način plačila in pregledate naročilo. Če imate kodo kupona za popust in ste jo pozabili vnesti, jo lahko izpolnite tudi v tem koraku. Če nam želite še karkoli sporočiti, to lahko storite z vpisom besedila v okviru: Pustite nam svoj komentar. Košarico lahko tudi v tem koraku dopolnite ali izpraznite s klikom na Dopolnite v košarici. Če ste z nakupovanjem zaključili, potem kliknete na Zaključi naročilo in tako oddate naročilo in sklenete nakupno pogodbo.
  • Če je bilo vaše naročilo sprejeto, se vam bo v spletni trgovini izpisalo Vaše naročilo je bilo sprejeto in številka vašega naročila. Na vaš e-naslov boste prejeli vse podatke o vašem nakupu. Vsi ostali postopki so opisani v Splošnih pogojih.
  • Na spletni strani Estela.si je možen nakup izdelkov, predstavljenih v spletni trgovini. Te izdelke lahko kupec iz Slovenije posreduje tudi tretji osebi znotraj Slovenije.
  • Naročilo v spletni trgovini Estela.si je oddano, ko uporabnik prejme avtomatsko elektronsko obvestilo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila.
  • To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da se je pričela vršiti odprema. Naročilo bo potrjeno najkasneje v 3 delovnih dneh po oddaji naročila prek e-pošte, sporočila SMS ali telefonska klica.
  • Kupec ima eno (1) uro časa, da prekliče naročilo.
  • Ko je naročilo v roku ene ure dokončno potrjeno, se obdelava nadaljuje. Ponudnik bo potrjena naročila v spletni trgovini Estela.si obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno.
  • Ponudnik lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe spletnih strani Estela.si.
  • S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.
  • Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko v času do obdelave naročila spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da katerega od naročenih izdelkov ponudnik ne more poslati takoj, ker je že prodan. O nadaljni razpoložljivosti izdelka/ov ponudnik kupca obvesti v čim krajšem roku, pri čemer so uporabljeni kontaktni podatki posredovani ob naročilu. Če ponudnik nima blaga na zalogi, slednje pa je na zalogi ponudnikovega dobavitelja, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Ponudnik bo skušal kupca čim bolj ažurno informirati o časovnem roku dobave blaga. Če je dobavna doba nerazumno dolga in/ali daljša od roka, ki ga zagotavlja ponudnik in kupec ne želi več čakati, lahko to sporoči ponudniku po e-pošti na estela.btc@siol.net, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, druge izdelke iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral.

Ponudnik blago, ki je na zalogi ali pride na zalogo od ponudnikovega dobavitelja, v najkrajšem možnem času v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Darila

Kupec iz Slovenije, lahko svoje kupljene artikle nameni tretji osebi kot darilo. Oseba, ki jo kupec želi obdariti, mora imeti naslov dostave v Sloveniji. Ponudnik bo poskrbel za dostavo darila obdarjencu po plačilu predračuna s strani kupca. Za učinkovito dobavo daril je najbolje, da se kupec obrne na ponudnika po elektronski pošti estela.btc@siol.net

 

  1. NAČINI PLAČILA
  • plačilo po predračunu (UPN nalog) po potrditvi Estela d.o.o.
  • plačilo po povzetju
  • Prodajalec kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški. Do popolnega plačila kupnine je blago last Estela d.o.o.
  1. CENE

Cene so izražene v evrih. Vse cene vsebujejo DDV.

Prodajalec pošiljki priloži račun. Cena izdelka se bo povečala za znesek dostave, ki je 2,50 eur in poštne provizije za prenos kupnine, ki jo zaračunava Pošta Slovenije po veljavnem ceniku (0,98 eur za nakupe do 100 eur in 1% vrednosti pri nakupu nad 100 eur), razen v primeru, ko ponudnik omogoči brezplačno dostavo, v posameznih prodajnih ali promocijskih akcijah.

V primeru, da se cena spremeni zaradi globalne narave spletnega poslovanja ali katerihkoli drugih razlogov, med samo obdelavo naročila, bo ponudnik deloval po veljavnih zakonih in predpisih v RS in v smeri obojestranskega zadovoljstva ter tako skušal ponuditi učinkovito rešitev.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (prejme e-sporočilo o potrditvi naročila). Takrat so vsi pogoji in cene določeni in veljajo za obe stranki.

Cene so veljavne v trenutku oddaje naročila, ne glede na možnost akcijskih cen v trenutku dobave in dostave blaga. Popusti se ne seštevajo. Velja načelo uporabe najvišjega objavljenega popusta. Če ste kot dobitnik ugodnosti v nagradni igri ali po kateremkoli drugem ključu upravičeni do popusta, se ob nakupu posameznega izdelka lahko upošteva samo najvišji popust. Npr.: Dobili ste promo kupon za 15%, izdelek pa je že znižan z višjim odstotkom, vaše ugodnosti ne morete izkoristiti.

  1. REGISTRACIJA UPORABNIKOV

V spletni trgovini Estela.si se lahko prijavite kot registriran uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim uporabnikom. Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na straneh Estela.si.

  1. DOSTAVA IN DOBAVNI ROK

Vse izdelke, ki so na zalogi, dostavimo iz našega podjetja v roku od 2 do 14 delovnih dni, šteto od dneva potrditve vašega naročila. Če izdelka ob naročilu ni na zalogi, o roku dostave kupca obvestimo v 2-5 delovnih dneh. Izdelki bodo dostavljeni v skladu z dogovorom.

  1. VRAČILO BLAGA

Vsak kupec ima pravico do odstopa od pogodbe. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od dneva prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Ponudnik predlaga, da kupc to stori po elektronski pošti na naslov: estela.btc@siol.net

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek dostave in vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Če je kupec odstopil od pogodbe, je ponudnik dolžan vrniti vsa opravljena plačila in sicer najkasneje v roku 30 dni po prejemu blaga.

Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži in z veljavnim računom. Če kateri od teh pogojev ni izpolnjen, bomo izdelek/e vrnili kupcu na njegove stroške. Nesprejem vrnjenega izdelka, kupca ne odveže od odgovornosti plačila.

Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 30 dneh  na vaš bančni račun, ki ga morate navesti v svojem zahtevku, priloženem vrnjenemu blagu. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 01 585 28 90

Napotki za vračilo izdelkov:

Ker si pri spletnem nakupovanju izdelkov ni mogoče fizično pogledati in otipati, kupcu omogočamo vračilo izdelkov (znotraj zakonskih okvirov in pogojev poslovanja spletne trgovine Estela.si). Izdelki, ki so kupljeni na daljavo, naj se ne uporabljajo v času, ki je zakonsko namenjen odstopu od pogodbe. Kupec ima to možnost zato, ker izdelek ni bil v skladu s pričakovanji. Sledi nekaj nasvetov:

  • Najprej previdno odpri embalažo in jo shrani do trenutka, ko si prepričan/a, da je izdelek pravi.
  • Preizkusi velikost izdelka. Če gre za športno spodnje perilo, trening kratke hlače s podlogo, nogavice, itd. ne pomerjaj izdelkov na golo kožo ali prek drugih oblačil.
  • Čevljev in dvoranskih copat ne preizkušaj/obuvaj brez nogavic.
  • Ne ostranjuj originalne etikete, dokler nisi 100% prepričan/a, da ti izdelek ustreza
  • Uporabljan izdelek ni primeren za vračilo, saj so na njem vidne sledi uporabe (umazanija, prah, madeži, praske, itd.).
  • Izdelka ne umivaj v pralnem stroju, dokler nisi 100% prepričan o ustreznosti.
  • V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite na e-naslov estela.btc@siol.net.
  • Blago vedno vrnite na naslov: Estela d.o.o., Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana.

V primeru poškodb glejte del o reklamacijah.

  1. REKLAMACIJE

Kupec lahko za vsak kupljeni izdelek v primeru napake uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake.

Napaka je po ZVPot stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana, oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri ponudniku in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Če napaka ni sporna, bo ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugodil kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati kupcu pisen odgovor.

Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov estela.btc@siol.net . Kupec izpolni obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga prejme po e-pošti, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži originalni račun. Reklamacij, ki nimajo ustrezne dokumetacije (npr. račun) ne obravnavamo.

  1. REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, odprtja, manjkajoče izdelke, itd,. vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Če poškodbe opazite takoj po prevzemu, vrnite paket na Pošti Slovenije in zahtevajte Zapisnik o poškodovani pošiljki ter izpolnite obrazec. Reklamacijo bomo skušali rešiti v najkrajšem možnem roku. Če ste blago prejeli od kateregakoli drugega ponudnika logističnih storitev, poškodovano pošiljko zavrnite takoj ali nas obvestite na estela.btc@siol.net ali na številko 01 585 28 90

  1. DOBAVNI ROK

Rok dobave blaga iz zaloge je 2-14 delovnih dni.

  1. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
  • Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani Estela.si in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.
  • Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, ki so pomembne za potrošnika, vendar zaradi narave poslovanja na spletu to ni vedno mogoče. Kupec bo o tovrstnih spremembah med obdelavo sporočila obveščen.
  • Ponudnik skuša zagotoviti najbolj natančne vizualne informacije o izdelku. Kljub temu je foto in video prikaze izdelke še vedno treba obravnavati kot simbolične. Vizualne vsebine ne zagotavljajo lastnosti izdelka avtomatično.
  1. OMEJENA PRAVICA UPORABE

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani Estela.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja ponudnika, prepovedana.

  1. ZAŠČITA ZASEBNOSTI

Osebni podatki, ki jih uporabnik posreduje preko obrazcev na straneh Estela.si ali kako drugače (preko e-maila, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Osebne podatke bo društvo Estela d.o.o. trajno varovalo ter preprečevalo njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni za namene izpolnitve naročila, ponudb, računov, itd. ter drugo potrebno komunikacijo s kupcem ali potencialnim kupcem, za pošiljanje informativnega in/ali promocijskega gradiva. V primeru, da ste prejeli oglasni  material, vam je bil poslan v imenu društva Estela d.o.o., Cesta na Brdo 13, 1000 Ljubljana z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način zahtevate, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja. Upravljavec vaših osebnih podatkov je: Estela d.o.o., Cesta na Brdo 13, 1000 Ljubljana., , davčna št.: SI45349541.

Podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam. Estela d.o.o. je zavezan k varovanju podatkov in izvajanju trženja v skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter poskrbi za varnostno zaščito svojega računalnika ali drugega elektronskega medija, prek katerega komunicira s ponudnikom ter ne dovoli nepooblaščene uporabe tretji osebi.

  1. NAKUPNA POGODBA

Nakupno pogodbo hranimo na sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov: Estela d.o.o., Šmartinska 152, Ljubljana s pripisom Nakupna pogodba. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

  1. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko na telefon 040 840 017 ali po elektronski pošti estela.btc@siol.net. Ponudnik bo v roku 5 delovnih dni potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Vsekakor pa bo ponudnik skušal delovati v smeri odpravljanja napak ter pomankljivosti in reševal spore sporazumno.

Za kakršnekoli informacije ali vpršanja lahko pokličete na telefon 01 585 28 90 ali pišete na elektronski naslov estela.btc@siol.net. Če vam na vprašanje ne bomo mogli ali znali odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

Uživajte v nakupih v spletni trgovini Estela.si!